صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان اصفهان

راهنمای باشگاه مشتریان

سامانه BPMS دریچه ارتباط با مشتریان صندوق پژوهش و فناوری اصفهان

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان اصفهان به عنوان یک نهاد مالی و خدماتی با بررسی نیازها، اولویت‌ها و چالش‌های ذی‌نفعان در  راستای ارائه خدمات بهینه اقدام به راه‌اندازی سامانه BPMS نموده است. از جمله قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این سامانه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  اطلاع رسانی مدارک مورد نیاز بر اساس درخواست‌های واصله
  • اطلاع رسانی وضعیت درخواست و مرحله پیش رو
  • ایجاد پرونده الکترونیک متقاضیان در راستای تسهیل پاسخگویی به درخواست‌ها
  • ایجاد بستر تکمیل آنلاین اطلاعات تضامین و ثبتی مورد نیاز در قراردادها
  • ارائه بستر پرداخت آنلاین
  • در آینده امکان پشتیبانی از درخواست‌های مشتریان با استفاده از سیستم Ticketing
  • در آینده تسهیل مدیریت امور مشتریان در تلفن همراه (ارائه اپلیکیشن Android و IOS)

الزامات استفاده از سامانه

به منظور بهره‌مندی از خدمات صندوق پژوهش لازم است متقاضیان به صورت رسمی فرم درخواست خدمات صندوق پژوهش و فناوری مرا تکمیل و برای ما ارسال نمایند.

به منظور بهره‌مندی از سامانه لازم است متقاضیان به صورت رسمی رابط خود را مطابق با فرم روبرو به صندوق پژوهش و فناوری معرفی نمایند.

آموزش باشگاه مشتریان

توجه

با ذخیره کلیه فرم‌ها در باشگاه، امکان ویرایش آن فرم از شما سلب می‌شود.​

نحوه ورود

برای ورود به سامانه لازم است ابتدا به وب سایت صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان مراجعه و گزینه ورود به سامانه را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید پس از تکمیل و ارسال فرم معرفی رابط، کاربری شما در فرایندهای درخواستی به صورت خودکار توسط سامانه ایجاد و به همراه رمز عبور به ایمیل شما ارسال شده است، در صورتی که ایمیل اطلاعات ورود به سامانه را دریافت ننموده‌اید با واحد پشتیبانی BPMS داخلی ۱۰۸ تماس حاصل فرمایید.

نحوه ارسال مدارک

جهت ارسال مدارک ابتدا به بخش تاریخچه من مراجعه و از قسمت فرم‌های قابل ثبت، مدارک مشتری را انتخاب و بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید.
در صفحه باز شده ابتدا واحد درخواست کننده مدرک که در ایمیل ذکرشده و یا در مکالمه تلفنی به شما اعلام شده است را انتخاب و سپس در بخش مربوطه از طریق دکمه Select فایل خود را انتخاب و به منظور ثبت شدن مدرک گزینه افزودن را بزنید. پس از تکمیل حتما از طریق دکمه ذخیره، از ثبت و ارسال مدرک خود اطمینان حاصل فرمایید.

نحوه تکمیل قراردادها

تکمیل قرارداد به بخش تاریخچه من مراجعه و از قسمت فرم‌های قابل ثبت قرارداد اعلام شده در ایمیل را انتخاب و نسبت به تکمیل و ذخیره آن اقدام نمایید.

در تکمیل اطلاعات مورد نیاز به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • از آنجایی که شما تنها یک مرتبه مجاز به ثبت اطلاعات می‌باشید لذا خواهشمند است از آماده بودن و صحت اطلاعات مورد نیاز اطمینان حاصل فرمایید.
  • تکمیل اطلاعات ضامنین بر اساس شرایط اعلام شده بوده و در صورتی که متقاضی بایستی تعداد ضامنین کمتری وارد نماید بایستی در سایر فیلدهای اجباری از نوع متنی از کاراکتر نقطه « . » فیلدهای عددی  از عدد یک « ۱ » و فیلد تاریخ از « تاریخ روز  » استفاده نماید.
  • و در صورتی که تعداد ضامنین درخواستی بیشتر بوده لازم است فرم مشخصات ضامنین پیوست ایمیل با موضوع اطلاع رسانی تکمیل قرارداد را تکمیل و در قسمت مدارک بارگزاری نمایید.
  • پس از تکمیل اطلاعات به منظور ارسال به کارشناس حتما از گزینه ذخیره استفاده نمایید.

دانلود فرم‌ها

فرم مشخصات متقاضیان:

پس از تکمیل فرم آن را در قسمت مدارک باشگاه مشتریان بارگذاری نمایید.